| 125 SF-R
Racing trial

| Dane techniczne
125 ST-R | |
Silnik | 2-suwowy, jednocylindrowy w technologii Scherco |
Pojemność | 123.70 cc |
Średnica i skok tłoka | 54 x 54 mm |
Cylinder | Nikasil |
Smarowanie | Mieszanka 2% |
Paliwo | Benzyna bezołowiowa 98 |
Gaźnik | Keihin Ø 28 mm |
Chłodzenie | Cieczą |
Starter | Przekładnia ze składaną dźwignią |
Wydech | Stalowa rura kolektora ze zintegrowanym aluminiowym tłumikiem |
Skrzynia biegów | 5-stopniowa sekwencyjna z systemem bezpieczeństwa zapobiegającym fałszywym zmianom biegów |
Sprzęgło | Hydrauliczne |
Zapłon | Hidria |
Rama | Rurowa ze stali chromo-molibdenowej |
Zbiornik paliwa | 2.4l |
Hamulce | Aktywowane hydraulicznie, pływające. Ø185 mm z przodu i Ø145 mm z tyłu |
Zawieszenie przednie | Regulowany widelec aluminiowy Tech Ø 39 mm (1,54 cala), skok 165 mm (6,50 cala) |
Zawieszenie tylne | System progresywnych ogniw z pojedynczym regulowanym amortyzatorem, skok 175 mm |
Amortyzator tylny | R16V |
Koło przednie | Morad 21” aluminiowe (czarne) z oponą Michelin lub Dunlop |
Koło tylne | Morad 18” aluminiowe (czarne) z oponą Michelin lub Dunlop |
Rozstaw osi | 1322 mm |
Prześwit rama-podłoże | 310 mm |
Wysokość siedzenia | 685 mm |
Cena | 30 130 PLN |
Kontakt
Masz dodatkowe pytania? Skontaktuj się z nami, a nasi doradcy handlowi przekażą detaliczne informacje o wybranym produkcie i jego dostępności. Jeśli chcesz skorzystać z jazdy testowej, odwiedź nasz salon.